Arturo Padilla ens parla de "Presoners del Mar"

Arturo Padilla visita el nostre institut i ens explica curiositats sobre el seu quart llibre “Presoners del mar” i sobre la seva carrera d'escriptor.

El dijous dia 24 de febrer Arturo Padilla ens va visitar per explicar-nos curiositats sobre el seu llibre i la seva carrera com a escriptor. Ens va explica com s’ha inspirat i com havia creat el seu llibre, amb pocs anys.

La xerrada va ser molt interessant, ja que 1r l’autor va explicar com es va inspirar per a escriure aquesta novel.la i va resoldre tots els dubtes dels alumnes. Després ens vam fer una foto grupal i ja per acabar va firmar els llibres. L’Arturo també ens va explicar que organitzava un concurs sobre els seus llibres i com hi podíem participar.

En general ens va agradar molt aquesta xerrada i ens va agafar ganes de llegir la segona de la història, que porta per títol Entre dos blaus.

Article elaborat entre les aportacions dels alumnes de 2n B P..M, D.P, M.T, V.P., A.G., C.N., Y.S., A.G., E.A. i M.I.