Participem al taller “Sóc activista!” a la biblioteca de Guissona

El dijous 9 de desembre, els delegats ambientals amb la coordinadora del Pla Educació Ambiental van participar en una activitat al voltant del llibre "Soc activista" dinamitzat per la booktuber Mixa. L’objectiu és reflexionar i prendre consciència de possibles estratègies per constribuid a frenar el canvi climàtic i conscienciar el nostre entorn. A més, es va plantejar un repte a l'alumnat, havien de crear lemes transformadors al voltant d'aquest tema, utilitzant títols de llibres de la biblioteca.

Aquesta activitat estava organitzada per la biblioteca de Guissona del Departament de Cultura i l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament de la Generalitat de Catalunya que impulsen comjuntament el programa Biblioteques Sense Fronteres, que en aquesta edició 2021 està dedicada a la justícia ambiental.

L'alumnat participant va valorar molt positivament aquesta activitat, també, va contribuir a fer accions conjuntes tots els delegats ambientals de l'institut i per impulsar el seu paper ambiental dins el seu grup classe.