Visita al comerç de Guissona

Aquest passat divendres, 11 de juny del 2021, els alumnes de l’Aula d’Integració van visitar diversos comerços del nucli de Guissona, amb l’objectiu de conèixer el teixit comercial de la vila, estudiar-ne les seves característiques i, al mateix temps, millorar la competència oral en català.

El projecte va començar amb una exposició sobre “L’actualitat del comerç de Guissona”, a càrrec de la tècnica de l’Ajuntament, Claustre Oliveres, on ens va fer cinc cèntims de les característiques principals d’aquest sector, tipologia, punts forts i punts febles, organització i propostes de futur. A continuació, per grups, es van visitar diferents botigues, on se’n va analitzar l’aparador i la retolació i, tot seguit, es va passar un qüestionari als botiguers. El dilluns 14 de juny, es farà la visita als comerços que falten.

Agraïm moltíssim a tots els comerciants la magnífica atenció i deferència que van tenir amb els alumnes, i a l’Ajuntament de Guissona, per la seva atenció i col·laboració.