ELS CICLES FORMATIUS DE L’INSTITUT DE GUISSONA CELEBREN LA CASTANYADA

El passat divendres 28 d’octubre es va celebrar la festa de la Castanyada a l’institut de Guissona, la diada va consistir en una divertida i competida gimcana en que van participar els diferents grups d’alumnes dels cicles formatius, aquest concurs va consistir en la realització de diverses proves d’habilitat, concentració i observació, cada una d’aquestes activitats donava punts i el grup que  va ser capaç de comptabilitzar-ne més va ser el guanyador.
Tot i que la competició va estar molt ajustada i renyida, degut a l’alta qualitat dels participants, el primer lloc va ser per grup de primer del CFGS Processos i qualitat en la indústria alimentària, en segona posició van quedar els alumnes del CGM Gestió administrativa + Sistemes microinformàtics i xarxes i el tercer classificat va ser pel grup format per l’alumnat de primer curs del CFGM Manteniment electromecànic
Seguidament, i per acabar la festa, es va obsequiar a l’alumnat amb un bon i merescut berenar i las castanyes i panellets de rigor amb que es va aconseguir reposar forces.
Seguidament, pengem unes fotografies d’aquesta festa per a que ho pugueu comprovar.