event_img1
ENS ACOMIADEM DELS MEMBRES DE LA JUNTA DE L'AFA

Aprofitant el sopar que vam fer per Nadal, ens acomiadem de la Montse , la Tere , la Dolors i l'Assun. Després de 4 anys els agraïm la seva tasca. Moltíssimes gràcies.

event_img1
ASSEMBLEA GENERAL CURS 2021-22

power 21-22.pptm(1).

Descarregar
blog_small_img1
ASSEMBLEA GENERAL CURS 2020-21

pree.pptm

Descarregar
QUÈ ÉS L'AFA?

És l'Associació de mares i pares d'alumnes, amb la funció de posar en comú idees, accions i propostes que permetin a les families dels alumnes implicar-se activament en l´educació dels seus fills. L'Ampa es regula a través d'uns estatuts i els membres que en formen part són pares i mares escollits en Assemblea. La Junta es renova cada 4 anys.

PRESIDENTA: Magda Cisquella
SECRETARI: Xavier Moreno
TRESORERIA: Montse Chaparro
REPRESENTANT CONSELL ESCOLAR: Ramon Sala
REPRESENTANT INTERAFA: Gemma Juni i Meri Codina
PAGINA WEB: Magda Cisquella
VOCALS: Gemma Juni, Gemma Armengol, Meri Codina, Rosa Tarruella, Marta Cortés i Ramon Sala.

1. REUTILITZACIÓ DE LLIBRES
El programa de reutilització de llibres de text es duu a terme amb l´objectiu de disminuir el cost econòmic que suposa la compra de llibres per a les families. També facilita l´accés als llibres a tot l´alumnat del centre, reduir residus i fomentar el respecte al material comunitari.

2. SUBVENCIÓ, SORTIDES I ACTIVITATS EXTRAESCOLARS
Des de l´Ampa es subvenciona sortides fóra del centre com excursions, l´esquiada , el transport de la selectivitat i les activitats esportives organitzades al centre, entre d´altres.

3. ACTIVITATS PER MARES I PARES
S´organitzen conferències educatives dirigides a les families del centre per tractar temes que interessin sobre l´educació dels fills.

4. PARTICIPACIÓ EN ÒRGANS
Tenim representació d´un membre de l´Ampa en òrgans com són el Consell Escolar del Centre , el Consell Escolar Municipal, la Comissió d´Escolarització Secundària . I som membres de la FAPAC (la Federació d´Ampes de Catalunya )

5. GESTIÓ DE SUBVENCIONS
L´ampa gestiona les possibles subvencions que es poden demanar per alumnes inscrits al centre , com les subvencions municipals.

6. PAGINA WEB AFA

DOCUMENTS AFA

Aquí podeu descarregar-vos documents de l'Afa.

Affac

Des dels seus inicis, la Affac treballa per garantir un sistema d’educació públic inclusiu, gratuït i de qualitat.